Butiken

Här kan du teckna ditt medlemskap, samt köpa andra produkter av Svenska Skidlärarföreningen.

Medlemsavgift för våra olika medlemskap
Rutinen är att du varje år kommer att få ett mail där du uppmanas att betala/förnya ditt medlemskap. Detta mail kommer skickas ut i början av september och då går det bra att logga in och betala för kommande året via Swish (det går även att betala till SSLF`s postgiro men vi ser helst att du använder Swish).

Ta som rutin, när du betalar, att se över din profil så att alla uppgifter stämmer så att kortet blir rätt och att det skickas till rätt adress. Om du har gått en utbildning som berättigar till uppdatering av din profil, vänligen ladda upp utbildningsintyget under Mina sidor och kontakta kansliet för uppdatering av profilen.

Som ny medlem väljer du det medlemskap nedan som passar dig. Läs de olika medlemskapens beskrivningar om du är osäker på vilket som gäller dig.

Ladda upp dina utbildningsintyg under Mina dokument och maila kansliet för uppdatering av din profil. KOM ÄVEN IHÅG ATT LADDA UPP FOTOT SOM SKA SITTA PÅ DITT MEDLEMSKORT. Det gör du också under Mina dokument men i den nedre uppladdningsfilen (skrolla ner en bit på sidan). Säkerställ att fotot syns innan du logga ut.

Om det finns frågor är du välkommen att kontakta kansliet på: kansliet@skidlararforeningen.se

Visar alla 5 resultat